Lilly äter sopor på mogonkvisten

Morgon. Jag är sjuk, kul! Pigga och utvilade barn = glada barn = glad mamma. Käner mig till och med ganska utvilad, till 7 fick jag sova! Jippiiii (mummelmummel, förra helgen när Carl var iväg med barnen vaknade Lilly klockan 9 och han fick väcka Tyra halv 10! Till och med jag som var ensam gick upptidigare! Efter den helgen bestämmde jag mig för att flytta till Jönköping!)

Nu blir det frulle för oss, det ser ut som att det bli en fin dag (om Lilly inte bli matförgiftad, hon kom nyss tuggandes på en dammig gammalköttbit hon hittat i soptunnan!) så vi ska ta oss ut till någon fin lekpark.


Kommentarer
Postat av: nikki

det där är så jävla typsikt. anton får också alltid sova JÄTTElänge när det är hans "tur" att gå upp med barnen. Orättvist. Jag får alltid vakna senast 7, men ofta 6.30. Han har fått sova till 9 någon gång också. Ja, flytta hit, skoja itne om det, bara gör det. Kan bli skoj ;)

2011-10-08 @ 08:27:11
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0