Mina lördagsplaner gick åt skogen!

Jag hade planerat att slumra på soffan medan Lilly sov sitt sov för dagen, Tyra kikade på Lotta på bråkmakargatan och Carl är i väg i GBG och hämtar ett vitrinskåp vi fått. Men nej, av någon anledning så ska Lilly inte sova, hon som veklingen alltid sover vid denna tiden, skit! Det är visst roligare att gå runt och gnälla, kasta saker i golvet och lägga sig på katten. Kalla mig korkad men jag hade i alla fall föredragit att sova! (nu står hon och skiter... kanske svårt att somna när man har världens hårdaste bajskorv som ska ut... ser ut så i alla fall)

Förresten så gillar jag egentligen inte att Tyra tittar på Lotta. Hon har liksom blivit Lotta efter det. Fast samtidigt så blir hon lite som alla, typ som nu. Nu ligger hon och bajsar på golvet, bara för att Lilly gör det. "Jag gillar att ha bajs i min blöja" säger hon. Men bara så ni vet så har hon ingen blöja och bajsar inte på sig för hon är pottad och klar, nr 1 och 2 i pottan eller toan!

Nej gott folk, nu ska jag göra ett ryck här. Byta blöja, lägga bebis (igen), byta film till Pippi och få på mig kläder. Klockan är snart 11 och jag går fortfarande runt i trosor och Carl ner snorade T-shirt som låg närmast sägen i morse.


Tyra på Bråkmakargatan


Kommentarer
Postat av: Andréa

Hahaha Tyra bus då!

2011-10-15 @ 19:52:01
URL: http://smultronstalllet.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilket fint hår du har

2011-10-16 @ 21:09:09
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0