Tomma ögon

Idag har jag bara träffat barnen en gång, på morgonen. Ibland blir det så när man måste iväg efter jobbet och vet att man kommer hem senare än läggningstid. Jag gillar egentligen inte att inte träffa dem på eftermiddagen, jag har ju redan väldigt lite tid med dem som det är. Menmen, jag tröstar mig med att jag har hela livet framför mig med mina små monster och jag har inte lite många år att vara ung och snygg på som att umgås med dem. Ja, anledningen att jag kommer bli lite extra snygg idag är för att jag ska få mina fransar gjorda igen. Denna gången av min ena tvilling, Jenni.

Det ska bli så skönt att slippa ställa sig framför speglen på morgonen och tänka på att behöva sminka sig. Vilken tid man sparar alltså, tid att lägga på barnen! Ni ser, det går i slutända jämnt upp!

naturell



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0