Upp och hoppa

Uäää!

Huvudet känns ganska tugnt efter gårdagens rödvins glas. Jag och mina favorit tjejer satt hemma hos mig tills tidigt på natten, sedan gick vi ut en sväng på stan. Vi gjorde kanske årets snabbaste krogrunda, som tyvärr, också kanske var årets tråkigaste. Fy fan vilka tråkiga folk det är i Borås! Faktiskt ingen alls man känner att man skulle vilja ta kontakt med, och skulle man för den delen hitta någon så är Boråsare sjukt otrevliga! Så ni förstår, det blev ingen långvarig utevistelse för min del. Jag prioriterade hellre att få sova, när jag ändå hade chansen. Ganska klokt va? Väl hemma slängde jag i mig 3 knäckemackor med ost, läste min egen blogg och somnade med katten brevid mig.  

Nu ska jag passa på att dra över lägenheten med både dammsugaren och moppen innan familjen kommer hem, liksom fuskstäda lite...så Carl tror att jag är duktig.   


Kommentarer
Postat av: Karin

Ni får komma och gå ut i Varberg, som alla andra boråsare! :) Vi är snälla

2011-10-02 @ 09:45:02
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0