Fredag med barnen

Ikväll får inte jag och mina barn vara hemma. Carl ska ha sin älskare hos sig, ja ni läste rätt sin älskare. Och ni som förljt bloggen kanske minns att detta inte är något ovanligt. Ungefär varannan månad kommer han hit och vill sniffa Carl i nacken.

Jag och barnen förvinner till mina föräldrar. Där ska det badas, bråkas och fredagsmysas. Hoppas att Lilly vill somna tidigt så jag kan få lite ensamtid med Tyra. Jag ser det framför mig. En liten skål med chips i mamma och pappas säng framför en film, mysigt eller vad? Men så kommer det knappast bli. Det kommer snarare sluta i att Tyra tappar tålamodet för hon inte orkar vänta på att jag ska lägga Lilly och jag kommer bli arg för att hon inte lyssnar. Då kommer Tyra skrika och jag bli arg för Tyra gapar och Lilly inte kommer kunna somna. Det kommer sluta med att båda kommer få lägga sig och jag sitter och surar i mina föräldrars kök...

busig bebis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0