X Q SE MOÀ

Ursäkta min franska.... Men fan vad trött jag är på den eviga förkylning som hänger hemma hos oss! Jag tröttnade till den milda grad att jag i 2 dagar tvättat all 60 tvätt i 90 grader!

Jag har varit dålig i snart 2 veckor och i söndags fick jag nog! Jag stannade hemma från jobbet både måndag och tisdag för att få en chans att kurera mig ordentligt från halsont, dunkande öron och feber. Jo tack, det funkade, men lagom till att jag är (nästan) helt återställ så har barnen över en natt börjat snora, igen! Heja det gröna och gula som rinner ut ur deras näsor. Det ser så härligt ut när det torkas in i snorrännorna, eller slickas upp eller kletas i hela ansiktet!

Och i följd med detta kommer ju Carl bli sjuk, och sedan jag igen, och barnen och... Den ondacirklen helt enkelt. Fy fan!

sjukbebis med pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0