Dålig förebild var det här!

Jag är en riktig expert på att snoka. Jag ääälskar att snoka! Kanske en av de lite sämre egenskaperna med mig kan många tycka, men inte jag! Nej, snarare tvärtom! Jag hittar alltid det mesta jag söker när jag sätter manken till, mig ungår inte mycket! Det jag vill veta kommer jag att få reda på!

Men så finns det ju lite roligare snok också. Sånt där "hitta mig själv snok". Jag ägnade mig åt det här om kvällen och hittade en bild från vår afterwork som vi hade för någon vecka sedan. Och när jag såg bilden höll jag på att av skratt. Inte nog med att man ser hur jävla tankad jag är (på hållningen), så röker jag vilket får mig att se helt skev ut och jag ser för fan gravid ut! Haha, en full, gravid som står och röker, det ser väl fin ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0