Del 4.

Ingen träning på gymmet i dag, nej så ambitiös är jag inte (än). Istället har det blivit närmare 4 timmars promenad idag, känns ju ändå som det räcker!? Idag har jag planerat lite mer vad jag skulle äta, kunde till och med ta mig ett spontan "käk" till lunchen.

Detta har jag ätit i dag:
Frukost 293 kalorier: 2 knäcke (husman) med bregott och koktskinka, samt 1 dl apelsin juice och kaffe med mjölk
Lunch
236 kalorier: Ett paket nudlar och (nu kommer mitt spontana käk, haha) lite picnic-bog
Middag
130 kalorier: Tomatsoppa
(inräknar snacks 67 kalorier: Pringels)

Okej, jag har väl missat ett mellanmål men jag har inte varit sugen, eller hungrig. Jag vet att jag kanske skulle dratt i mig en proteinshake eller ett nedrans äpple menmen. Nu så här på kvällen när allt landat i magsäcken så har jag sparat lite kalorier, bla. till 6 st pringels chips som är 13 g som i sin tur är 67 kalorier, och efter det har jag 558 kcl kvar till annat gott, kanske en öl som är ca 175 kalorier eller 2 dl coca cola som är 85 kalorier... vi får se. Något gott ska jag i alla fall unna mig denna lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0