Del 5.

Söndagen blev mest stilla sittandes (för uten de 2 timmarna jag var och shoppade...), jag följde ingen matvåg och jag är säker på att jag överskred mitt kaloriintag rejält. Den största boven var nog den halva kebabgullen jag åt till frukost och kantarellerna som jag åt sent igår kväll. Kantareller innehåller mer kalorier än man kan tro (om man äter mycket då, som jag gjorde), och att steka dem i massa smör gör ju inte saken bättre. Inte heller knäckemacka med smör och en god stark ost. Men det var det värt, vem kan tacka ner till kantareller?

Idag blir det träning, body pump! Hoppas även att jag hinner med lite crosstrainer löpning, det är så skönt och skonsamt för min onda ljumske och knasiga knä.

Jag har inte bestämmt mig än om jag ska väga mig en gång i veckan, eller en gång i månaden, eller kanske en gång varannan veckan. Jag är så rädd för att bli besviken om jag väger mig varje vecka och inget händer. Jag förstår ju att jag kommer bygga mer muskler och det väger mer än fettet jag bär på, men ändå.

Vad tror ni? Är det bäst att väga sig en gång i veckan?

dagens frukost...


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker du är sjukt duktig! Ville bara säga det. :)

2011-09-05 @ 10:45:23
URL: http://luene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0