Del 6.

Igår tränades det pump, body pump! Jag må inte ta så mycket i vikt, men nu gör jag i alla fall övningarna rätt och det är det som är huvudsaken! Idag känns det lite i alla kroppsdelar. Är dock ganska besviken på mig själv, trodde jag skulle ha mer träningsvärk än det här. Vi får väl se imorgon, andra dagen brukar vara värst!

Jag har pratat lite om det här med vägningen med andra. De flesta verkar tycka att 1 vecka emellan är bäst. Jag har redan ångest inför fredag. Tänk om jag inte lyckats gå ner 0,75 tills dess! Måste träna mer, det bara är så! Tror inte 3 dagar i veckan räcker.

Förresten, igår hade jag 131 kalorier kvar att förtära efter alla mina intag så jag köpte hem lakritsnappar! Jag var så himla sugen efter min proteinshake så jag var bara tvungen! Men spana in, jag hade ändå kalorier kvar även om jag "syndade" igår (okej inte så många men ändå...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0