Dr who?

Idag på lunchen råkade det vara en liten utförsäljning på jobbet och jag råkde veta att 3 par av mina absoluta favoritskor skulle ligga där i en låda och bara vääänta på att få flytta in hos mig! Men tyvärr så var 2 av dem i en alldeles för stor storlek och i en för hög prisklass för mig (för tillfället). Men ett par fick flytta hem till mig. Ett par Dr. Martins! Lite lägre modell och blodröda för 500 pix! Jag är sååå glad! Höstfoten är tjingad och en bit in på vintern med. Det är gott om raggsockeplats! 

(Tack mamma!)
 


Kommentarer
Postat av: Nikki

Gött!! Absoluta favoritskor. Hade inte råd iår men funderar på att ta mig råd och beställa från asos.se men de är ändå mycket pengar. 500 hundra är ju gött!

2011-10-01 @ 07:35:02
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Sophie

Fick sånt jäkla ha-begär att jag var tvungen att beställa ett par jag också ;P Var år och dar sedan jag ägde ett par, på tiden nu.



Hoppas du får en skön kväll ensam, är inte alls avundsjuk ;)

Kram!



2011-10-01 @ 21:27:44
Postat av: Lulu

Nice! Och alltid trevligt med utförsäljning.

2011-10-04 @ 08:48:12
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0