Tank jo!

Alltså att jobba på Nelly är inte alls d umt! I fredags fick vi mail om att komma ut i köket för att skönhetsavdelningen hade ett litet "kom och ta" bord där. Massor av kul saker och jag fick med mig 3 hem. Bla. en tvål, O.B och detta;


Tok-bra med lite prover hemma (och allt är i miniatyr, så gulligt!)! Jag glömmer alltid mitt smink hos tvillnigarna när jag gör mig iordning inför fest oså orkar jag aldig hämta det, vilket gör att jag ofta står utan smink hemma. Så detta var ju vekligen kanonbra att få! Något att ha hemma liksom, ifall det krisar (precis som det gjort hela helgen för mitt smink var just hos... tvillingarna)

fin i rött?


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad nice! Minatyr är alltid sötare med! Som bebisar och minimorötter!

2011-09-13 @ 12:00:52
URL: http://luene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0