Del 1.

Som sagt!

Jag ska göra ett seriöst försök, nej varför kallar jag det försök!? Det är ju helt fel inställning från början! Jag har bestämt mig och jag SKA lyckas gå ner mina extra kilon jag bär på! Det är alldeles för många, helt ärligt 13 st för många. Jag skämms, jag har gått upp 3 kg sedan jag blev av med mina gravidkilon, fast det konstiga är att jag har nästan 2 storlekar mindre i byxor... makes no sense.

Bara för att jag ska hålla detta jag lovat mig själv så kommer jag skriva här i bloggen, liksom en dagbok. Så idag börjar det med invägning på gymmet där jag kommer väga mig 1 gång i veckan, jag kommer väga mig på samma våg hela tiden vara för att få rätt siffror!

Jag ska även ta och införskaffa mig en matvåg, så jag kan hålla mig till mina 1237 kalorier som jag får äta för att gå ner i vikt. Många kanske tycker detta låter lite (i och med att en normal kvinna ska äta 2000 kalorier), och för all del det kanske det är. Men jag har ett stillasittande arbete och förbränner inte så mycket på dagarna. Det gäller bara att hitta rätt mättande mat med få kalorier så går man inte hungrig. Men ett ska ni veta! Vill jag dra mig en redig fylla så är detta något jag kommer att göra!

Så ikväll kommer det en update på exakt vikt, mått på mage, stuss, lår och vader (för dem är enorma!). Och imorgon kommer jag förhoppningsvis ha hunnit väga min mat jag äter så jag inte äter för mycket.

Tack och hej, ingen leverpastej...

min lunch, inte så kalorisnål men nyttig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0