Mina skor blev stulna på gymmet idag

Hade jag stannat hemma och gottat mig hade det aldrig hänt, mina skor blev stulna på gymmet idag. Till råga på allt var det mina nya Converse som stals! Tjuven var "snäll" nog att lämna sina som är i nästan samma skick som mina gamla var, TACK!

Jag blir så jävla trött på sånna människor, och ledsen. Jag kunde faktiskt inte låta bli att gråta en skvätt. För den som inte känner mig ska veta att jag inte direkt är den som köper saker till mig själv av en anlening, min ekonomi är för tillfället ganska på botten. Men så kände jag att jag ändå skulle få mig ett par nya skor så jag slapp gå med hälarna på backen och lilltårna stickandes rakt ut (jo men man ska gå så länge med dina converse innan man slänger dem), så stjäl någon dem av mig! Jag menar de är ju inte direkt billiga heller! Nej, nu gråter jag igen! Det är synd om mig, faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Nikki

fy fan. hade också blivit ledsen.

så fult.

2011-09-01 @ 22:57:25
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Lulu

Fyfan för sånt! Jag skulle suttit inne på det gymmet varje dag, förr eller senare kommer den personen traska in där igen...jag skulle gå till receptionen och frågat vilka som var incheckade den tiden (om det går) och sedan luska ut. En medlem måste det väl ändå varit?

2011-09-01 @ 23:18:08
URL: http://luluscastle.blogspot.com
Postat av: Josefina

Ja, nu är det synd om dig! Sicken gris att sno skor. Det finns verkligen folk till allt alltså, man slutar aldrig förvånas.

2011-09-02 @ 06:06:36
URL: http://halksocka.blogspot.com
Postat av: Bella

Samma sak hände mig idag, mina converse blev stulna när jag var på gymmet. Fan vad ledsen och arg jag blev. Vilka jävla idioter det finns! Ska kolla på skohyllan varje dag jag är på gymmet och se om de finns, inte för jag jag tror det men hade skrivit namn i mina :( blir så ledsen på sånt!

2011-10-14 @ 15:59:37
URL: http://streetwalker.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0