Bye baby

Idag ska jag på Allt För Barn Loppis i Sandared. Jag ska inte bara dit för att se om jag hittar något till Tyra. Utan jag ska även sälja. Jag har (inget ett skämt!) 1 blå ikea-kasse full med kläder och skor samt två papperskassar proppade!! Tänk va, sånt som vi inte använder och som barnen (främst Lilly) vuxit ur. Helt otroligt, jag som ändå tycker att jag slängt och skänkt lika mycket! 

Hoppas mina kläder bli sålda. Jag förstår ju att allt inte kommer gå åt, men jag hoppas i alla fall folk nappar på de lite finare kläderna som kommer från Katvig, Polarn o Pyret och Molo. Även endel Fix, FransaKids och  NameIt ligger med i potten som är inbakat i mängder från HM, Lindex och Kapphal. Jag tror ändå att mina kläder kommer gå bra, då de är relativt nya i jämförelse med vissa andras plagg som ligger med.

Ibland ligger det liksom skunkiga, smuttsiga kläder från mitten på 80-talet eller brörjan av 90-talet i högarna. Vem vill liksom ta på sina barn smuttsiga, trasiga och urtvättade kläder bara för det är billigt!? Jesus, att dem som lägger med sånt inte skämms. Mina kläder är verkligen the best off the best, inte en FLÄCK på ett endaste plagg är det, för dem har jag skänkt. 

Nog tjatat om detta, hoppas jag hittar några fynd och att jag tjänar mig en slant. Det behövs alltid.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0