Godbajs cash money!

Otroligt vad fort pengarna går åt. Idag gjorde jag och ungarna stan och brännde för mycket cash, även om vi handlade vissa saker på presentkort och på REA. Tänk va, vi fick inte ens med det jag hade tänk att köpa (en papperskorg och 2 tandborstmuggar)! Det blir spending money time imorgon också.

Som vanligt var det barnen som fick kläder, främst Tyra. Okej jag fick en svart tubhalsduk, det var jag klart värd eftersom Carl "glömde" min förra hos en kompis förra vintern. Tyra har lyckats tjata till sig ett speceillt gosedjur i flera veckor så idag gjorde vi slag i saken och köpte det också. För övrigt, det är ju svindyrt med leksaker. Jag är glad att jag köper så lite till dem som jag gör.

Detta fick följa med oss hem idag


Po P mössa till Lilly och resten till Tyra



och nödvändigheter...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0