Its my party and i cry if i want to

Jag får nog aldrig gå och lägga mig idag. Tyra har fest på rummet, gråtfest. Jag som egentligen gillar fest är inte alls sugen, jag vill hellre sova. Jag bangar helt enkelt. Jag ska aldrig mer låta henne sova 2 timmar efter kl 14. Jag inbillar mig att det är det som är boven i detta drama. Ja det och övertrötthet. Hon är som längst uppe till halv 8 annars.

Det sorjliga med att Tyra är uppe länge är att morgondagen kommer bli hemsk. Hon kommer vara trött och får hon inte sova så blir det ett och annat psyk-bryt. Tyvärr har hon ju inte fattat detta med att sova extra länge om man är uppe länge heller suck

Ibland vill man liksom bara kasta lite bajs på sina barn eller söva ner dem med klorofyll.... hahaha nej jag menar ju kloroform


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0