"mamma, jag vill aldrig att man ska ta mer medicin i rumpan..."

"Det är inte roligt mamma!", sa Tyra till mig när jag tryckte upp ett stolpiller på henne.

Tänk så orutinerade vi är. Vår flytande alvedon var slut och vi glömde köpa det igår. Så, man tager vad man haver, även om jag tycker hon är lite stor för det. Hoppas att hon piggnar till snart, Tyra med feber är typ det tråkigaste som finns. Hon gråter för allt, fast nu har hon slutat gråta för stolpillret i alla fall, ibland måste man få muta med lite godis!


"mamma, jag vill aldrig att man ska ta mer medicin i rumpan..."


Kommentarer
Postat av: Andréa

Hoppas Tyra kryar på sig snart!

Sitter och spanar in dina snygga stolar, vart har du fått tag i dom?

2012-02-15 @ 13:32:20
URL: http://smultronstalllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0