Slem

Inte nog med VAB så passar vi på att bryta ett finger idag, ja vi vet ju inte säkert än men det lutar åt det i vart fall. Lillys obehagliga utslag på underkroppen går inte bort utan blir värre men febern har lag sig.  Jag då? Jo igår på kvällen började det plötsligt trycka över bröstet på mig och jag kunde inte hosta utan att det krampade. Det har fortsatt idag men med lite andra resultat, ursäkta detta, men jag har kräkts och hostat sjukt hårt slem hela dagen. Kanske tur att jag vabbat. Som ni ser lider vi alla av någon form av slem-sjuka.

Nu väntar vi på att vårdcentralen ska ringa så vi kan få lite hjälp med Tyras finger. Konstigt va, vårdcentralen sa dem på 1177 att jag skulle ringa. Trodde man skulle till sjukhuset med sånt!? Jaja, vi får se vad  dem säger, och hoppas verkligen bara att fingret klarat sig!


ja vi får väl se om ens Tyra låter doktorn känna på fingret.
"aaaaaldrig vill jag gå till doktorn!" sitter hon och säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0