Vad gör vi ikväll då TVn?

Intresseklubben antecknar, idag är det 2 år sedan jag plussade med Lilly.

Tänk vad livet kan vända snabbt. Att jag och Carl har haft det trasslig en längre tid det är det många som vet. Vi har i alla fall bestämt oss för att ta steget till att vara isär. Så summa sumarum, denna veckan är det min vecka med barnen. Han håller sig undan hos en vän och jag har lägenheten, jag gör likadant fast nästa vecka då.

Idag har det inte varit något jobb för mig, utan VAB, YES! Att dessa ungar aldig kan bli friska. Nu är det Lilly som fått till över 39 graders feber och Tyra har så där härlig segt grönt snor, så hon har också fått vara hemma. Jag fortsätter hosta och allt slem är borta men nu är det istället torrhosta som känns och bränns nere i bröstet, kanske borde jag kolla upp det där.  

Nå? När man gjort allt som skall göras för dagen och lite till så får man dejta tv:n, och kanske en chokladbit från den fina asken jag fick idag. Så, vad säger du tv.nu vad ska vi se ikväll?


Kommentarer
Postat av: Nikki

Hoppas du mår bra ändå.. Och att alla blir nöjda och glada!

2012-02-13 @ 22:48:03
Postat av: Andréa

Då blev hon sjuk lillan!

När jag tog upp henne i Torsdags tyckte jag hon va varm... (jag har barnen när dom planerar)

Men gud vilken liten gosing hon är :)

Hoppas ni har en mysig alla hjärtans dag iaf!



Kram

2012-02-14 @ 10:02:23
URL: http://smultronstalllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0