Illa illa, jag mår illa!

Jag förstår inte att jag klarat av att vara gravid 2 gånger. Dessa två gånger har jag mått illa på morgonen, dagen och kvällen i olika grad i ca 4 månader.

Nu har jag mått jätteilla i sammanlagt 4 dagar och nej det är inte för jag är på smällen, utan jag har sånna sjuka mängder slem att hosta upp på morgonen, och som i sin tur ska ut (jag låter som en mindre motorbåt i halsen när jag andas). Fy fan. Att jag orkat 4 månader x 2, alltså 8 månader av illamående! Jag tror aldrig att jag vill skaffa barn igen, detta med morgonillamåendet som egentligen ligger och smyger på en hela dagen avskräcker mig på rikigt. Inte nog med att jag mår illa så blir jag på dåligt humör också. Bläää!

Mission idag, hosta och kräkas upp ALLT slem och sluta vara förstoppad...! Jag måste nog ta en promenad idag.

 


Kommentarer
Postat av: Nikki

Helt sjukt att jag "gav mig på" det igen. Spydde i tvättstugan idag för att enda tiden som fanns var supertidigt och jag inte hann äta innan.

2012-01-27 @ 09:22:25
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0