Bakslag

Jag drar verkligen en djup suck.

Trodde att jag skulle gå till jobbet imorgon, i alla fall på torsdag. Men det ser mörkt ut, eller nej det ser kolsvart ut! Idag har Tyra varit lite extra känslig. Inte tänkte jag mer på det eftersom hon har sina såna dagar. Men efter att hon gråtit i 47 min, efter att ha sovit en stund så insåg jag ju att det var något som felade. När hon fått lite glass som muta och vi kikat film i en halv timma så hörde jag hur hon började flåsa. Kände på den lilla pannan och hon var kokhet, 39,4 grader feber.  

Ni hör mig sucka eller? Inte nog med det så har ögonen börjar gegga mer. Tyckte även att Lillys ögon geggade något innan jag lämnade dom små grynen hemma med sin pappa.

Måtte detta vara den sista VAB-veckan på väldigtväldigt länge!


vill inte vara med


Kommentarer
Postat av: Annie

Usch, stackare. Ni har verkligen otur med alla sjukdomar som avlöser varandra..



Hoppas ni blir friska snart!

2012-03-20 @ 20:15:10
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: lollo

Nej, fy... Hoppas verkligen att båda kryar på sig fort.

2012-03-20 @ 21:22:49
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0