Denna fina färg...

Grönt. Det kommer grönt ur barnens näsor. Tjockt grönt snor, bladat med knallgula ränder och vitt kornigt gegg. Detta är inte snor, det är hjärna. Jag är säker på det! Hjärnan på barnen håller på att rinna ut.

Dom beter sig som riktiga hjärndöda, tänker varken på konsekveserna när dom gör saker eller ber om saker och talet har dom tappat. "Mjaumjau" säger den ena och ligger på rygg och rullar. Den andra har två nya "öron" och säger saker som "bli bää, blo biii, toga och silao". Ett tecken på att mina barn håller på att bli grönsaker.

Jag som trodde att Lilly skulle vara kexchoklad idag, hon sov ända till halv 9 men hon är nästan värst! Har nog kommit på boven för hennes grinande. Man kan säga att hennes var-andedäckt avslöjade henne. 4 tänder kommer sammtidigt såg jag för en stund sedan. Måtte det vara de sista, hon är verkligen sååå tråkig när hon får tänder.
   


Kommentarer
Postat av: Annie

20 mjölktänder ska hon ha innan hon är klar, hur många har hon?

2012-03-20 @ 10:42:09
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0