Sent och tidigt

Allt är klart. Kaffekokaren laddad, kläder till alla framplockade, frukt och frukost förberedd. Tvätten är hängd, disken är diskad och golven är tvättade. Middagen för i morgon är förberedd och väskorna är så gott som färdig packade. Jag gillar att vara förberedd (mycket förberedd här...) så allt bara flyter på bra imorgon när det vankas jobb och förskola igen. Speciellt med tanke på att jag måste ducha och fixa håret innan jag lämnar lägenheten...

Nej nu måste jag sova. Jag har plötsligt blivit van vid sovmorgon, 7 halv 8 har blivit vår tid att stiga upp numera. Undar hur glada miner det blir när barnen måste gå upp kl 6...



rolig lön, älskar att vabba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0