VAB igen...

Vi är visst sjuka varannan vecka här och bara på mina veckor! Nu är det Lilly som dragit på sig feber. Hon hade feber igår också men jag tänkte att det kanske berodde på att hon precis vaknat och var så där varm som barn blir. Men det råder inga tvivel om att hon är sjuk. Igår på eftermiddagen var hon jättegnällig och i natt, ja jag vet inte vad jag ska säga. Hon har väl vaknat varje halvtimma och gnölat. Även näsan rinner som en liten kran.

Så idag får den stackarn vara hemma, men inte med mig! Carl kommer hit snart och tar VABen medan jag jobbar. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Jag har sett det! Har skådat massa fina prylar och grejer i bakgrunden på dina bilder ;) Har sett att ni har massa fina pinnstolar, som jag letar efter pinnstolar! Jönköping är sämst på loppis och second hand, speciellt billig sådan. :(

2012-03-14 @ 16:49:44
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0