Dagens nyhet

Imorse fick jag nog! Vårt jävla diskställ i plast har fått se sina sista tallrika och glas, för idag köpte jag ett nytt
 
Jag förstår faktiskt inte varför jag hållt kvar vid det hemska stället så länge, det var verkligen värdelöst (men jag antar att det var för färgen var så fin, ja så barnslig är jag). Disken torkade aldrig för det inte gick runt någon luft och det gjorde att det även samlades vatten i stället som tillslut blev det beläggningar, äckligt!
 
Som ni förstår så brinner jag för detta ämne, diskställ! Jag har en åsikt om alla diskställ, hur man ställer i diskstället, hur det ser ut, samt det viktigaste, hur är funktionen! 
 
Ja ni hör, jag är en människa ni ska ha med om ni ska köpa diskställ!
 
jag föredrar själv denna varianten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0