Välkommen tillbaka Polarn

Jag har tyckt att det har varit riktigt tråkigt med barnkläder ett tag (gud förbjude att det händer igen!). Antagligen blev det så för jag hann tröttna på allt vi haft hemma. Ärva i all ära men guuud så tråkigt och enformigt det blivit. Sen att jag tyckt att både Molo och Polarn o Pyret kommit med tråkiga kollektioner det sista har också varit bidragande faktorer (Katvig också va? För varför har jag inte shoppat Katvig?)
 
Men nu ser det ljusare ut! Både Molo och Polarns framftid ser ljus ut här hos oss och äntligen känner jag att man kan börja satsa på barnkläder igen, för det är så jävla kul helt enkelt! Även Småfolk har blivit en riktig favorit hos oss, och som jag säkert skrivit innan så tycker jag deras kvalite är oslagbar! Tvätt efter tvätt efter tvätt efter tvätt... håller plaggen fortfarande samma form, tillskillnad från H&Ms barnkläder.
 
Och förresten, nu verkar det verkligen vara fyndarnastid på Tradera, eller så är det bara jag som ser saker som går för riktigt bra priser (för köparen i vart fall).
 
två små stela barn dressade i Polarn o Pyret från topp till tå!
 
jag ser en julklänning till Tyra bland dessa finingar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0