Min bästa tjej

Tyra är minst sagt en duktig tjej (precis som alla andra tycker om sina barn). Hon kan ställa sig upp helt utan stöd och stå en stund, det har även gjorts försök till att ta ett steg vilket resulterat i rumpdunk. Hon vet vad bollen är, ankan, nappen och självklart mamma och pappa. Hon har på riktigt ett eget språk och säger saker, såsom tittittittä, dääää, ädää, mammammam, papapapa, ej, ejd (+ massor med annat som vi inte förstår). Vi gissar på att detta betyder, titta, e det, där, mamma, pappa, hej och hejdå, det passar nämligen så bra in i sammanhangen när hon säger det. Sedan kan hon vikna hej och hejdå, rulla/kasta boll, leka tittut och hon lyssnar på AJAJ/YAYA när hon gör något hon inte får. Härliga unge! är det bara jag som inbillar mig eller är Tyra inte lite exta duktig!? Det anser jag att hon är i alla fall.


den bästa tjejen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0