Klänningen...

Listan går bra! Egentligen är det bara två saker som är kvar, och det är tvätten (självklart!) och tvättning av vardagsrummsmattan. Men den kommer jag inte kunna tvätta för ens vi köpr en skurborste!

I vilket fall har jag de 2 närmsta dagarna rensat ur min graderob. Alla jeans är nu på "vänta hög" lika så min lilla svarta och även en annan klänning som jag fick i julklapp av min bästa ponny. En klänning jag aldrig hann använda! Min allra finaste party klänning som till och med har lappen klar! Ingen festning alls i den minsann! Tror inte det är så snyggt och ha ett tight fodral på sig som slutar precis under rumpan med en kula på magen...näe så tvyärr får den flytta med "vänta högen" tills den passar igen.
buhuhuhuhu!

Nu är det ganska tomt i garderoben...lite nytt då kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0