Sjukstuga på vift!

Precis vad jag önskat mig, en sjukling! Febern stiger och näsan är tät. Men vad ska man vänta sig med en förskolestart?

Snart drar vi iväg till min mamma som lagat korvsoppa endast för Tyras skull. Tyra ska även få lite saker som mamma köpt, kläder och skor var det visst. När jag nyss pratade med henne så var hon överlycklig över att ha fyndat 4 plagg för 100 spänn! Jag ska även passa på att sy ett örngott till Tyra som hon kan ha till sin kudde på förskolan, rosa med vita prickar blir det!

Senare ska jag och Tyra till Anne. Där ska vi spendera kvällen och natten. En riktig tjejkväll... även om Tyra nog kommer sova mest.


en slö liten tjej som ålar runt på köksgolvet i fina kativg äpplen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0