Uppe innan tuppen!

Det vaknas bara tidigare och tidigare hemma hos oss (idag halv 6). F A N säger jag åt det. Mer vaken tid hemma på morgonen är det sista vi behöver, det sista Tyra behöver i alla fall. Hon blir så fruktansvärt grinig av att inte få sova när hon blir trött, vilket händer ungefär vid 9 när jag lämnar henne. Att sova efter lunchen på förskolan är helt klart för sent för henne egentligen vilket slår ut henne totalt! Puh! Jag har en känsla av att jag får hämta henne tidigare idag för hon kommer bli ledsen.


Jag blir ledsen.
Hur ska man hitta en lösning på det?


Kommentarer
Postat av: åse

hej.. åh vet precis. Alfred ville alltid upp mellan halv 5 o halv 6. Vi har vänt på det nu i sommar, men då sover han inte förrän halv 9 på kvällen. Nu är det dagis dags igen...HOPPAS att vi slipper de tidiga morgonarna nu igen!!! Kram

2010-08-24 @ 14:23:09
Postat av: Sophie

Hej! Nu kanske jag framstår som ett fån, men går eran dotter på Malmen? Var det möjligtvis ni som gick framför oss imorses? Hade för mig att ni bodde i Norge, har ni inte det?



Hoppas det rättar sig till med sömnen för eran söta tjej. Vi hade också lite jox med det i början iom att dom sover efter lunch. Ibland lät dom henne sova på fm en stund ändå för annars åt hon ingen lunch pga trötthet.



Kramar Sophie

2010-08-24 @ 20:40:51
URL: http://hemmahossofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0