Vårfint

Förra veckan på jobbet satt jag och gjorde lite bilder på scarfs. Jag blev helt kär och ville ha allihop som jag fick upp på skärmen. Såklart utbrister min kollega och vän att "- Dem är säker jättedyra, alla färgglada scarfs brukar vara det". I samma stund som hon sa det nog mitt hopp om att få äga någon av dem, för dem skulle ju säker vara jättedyra då. Men hör och häpna! Kikade in på Nelly.com alldeles nyss och såg att dem konstar endast 199:- st och med min rabatt blir det ju ännu billigare! Vilket betyder att jag i vart fall faktiskt kan äga mer än en i slutändan!


Kommentarer
Postat av: Madde - madelajjn

åååh den rosa vill jag ha! :D

2011-03-18 @ 08:26:15
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0