Del 8.

Vilken dålig uppdatering det blivit på min kamp mot mina kilon!

Kan ju berätta att förra veckans träning gick åt pipsvängen, det blev bara en dag på gymmet! Eller ja, och typ 30 min mage hemma och lunchpromenader, alltid något! Jag kan ju trösta mig med att jag äter för att gå ner i vikt, så att träna blir bara en bonus för självaste viktnedgången, att forma den snygg igen är en annan historia (kanske det viktigaste också...).

Nog med alla bortförklaringar! Även om jag i helgen (speceillt söndagen) inte följt mina rekomenderade kalorier så fick jag en riktigt trevlig överraskning igår på gymmet. Jag skulle ju egentligen vägt mig i fredags men i och med att jag var en latmask så blev det inte så. I vart fall så hade jag igår nått ner 1 kg, ja faksitkt närmare 1,2...! Mmmhm, ni ser sakta men säkert! Jag har ju valt på min shapeupclub att jag vill gå ner 0.75 kg i veckan och klarar jag av att gå ner 0,3 kg (nästan ett ½ kg) till fredag så har jag lyckats!

På fredag ska jag även ta och mäta mig igen. Puh vilken ångest jag har redan nu! Men det måste ju göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0