Del 3.

Jesus! Jag är helt slut i mina ben och rumpa. Idag körde mina egna persoligatränare slut på mig, dem fick mig verkligen att utmana mig själv, härligt! Tyvärr fick jag inte så mycket tid på gymmet som jag hoppats på, så någon löpning eller vidare magträning blev det inte. Det tar ju tid att bli lärd.

Vi vägde mig idag på en sån där gammal våg som man blev vägd på i skolan. En sån som man ska hitta rätt balans i. Det slutat på vad jag misstänkte, elefant. Aja, nu ska jag ta elefanten ur mig och bli mer en... en bättre och snyggare version av mig!

Jag har i vilket fall uppnått mitt träningsmål, 3 ggr i veckan. Även om gårdagens combatpass var riktigt skit så fick jag väl lite utav det, antar jag. Nu ska jag avslöja mig själv i siffror (bilder får ni en annan dag för mina USB-portar på datorn har lagt av...!?)

Vikt: 73,5
(målvikt 60 som skall enligt shapeupclub.se ska nå 15 december, 0,75 kilo i veckan)
Midja: 83 cm
Mage + Lovehandels: 103 cm 
Stuss: 103
Lår: 62 cm
Vader: 38 cm

Så här brutalt ärlig har jag nog aldig varit, så här stor är jag. Så ta ni nu fram era måttbant och se hur mycket större jag är en er. Men denna kropp är ett minne blott, det kan jag lova!

Och spana in detta, jag har 147 kalorier kvar att äta och ändå är jag mätt, jag har faktiskt bara känt mig hungrig en gång idag och det var innan middagen! Och till råga på allt så är det till och med inräknat 2 dl rose vin i mina kalorier så vet ni? Jag kan ta mig ett till!

Tack och hej, snart en saml tjej!


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

Säger ju det :) det är LÄTT att hålla sig på den nivån med kcal ;) om man bara kollar lite extra på VISSA saker..



You go girl!

2011-09-03 @ 11:37:58
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0