Ensamma veckan.

Då ligger jag här och jäser i tvillingarnas soffa efter en skål nudelsoppa igen. Precis som förr förra veckan. Här blir jag väl att stanna, till söndag. Sedan är det min vecka med barnen igen. Suck. Jag ser inte fram emot den veckan. Det blir tidiga mornar och sena eftermiddagar. Ledsna barn är det jag kommer träffa i 7 dagar, i alla fal 5.

Gå hemifrån kl 07:00
Lämnade kl 07:30
Hämtade kl 17:00
Hemma kl 17:30

Vi har alltså ett "körschema" på 10 timmar och 30 min.

Sedan ska det lagas middag... behöver barnen middag? Kan de äta middag i vagnen? De lär ju svälta ihjäl på väg hem i vagnen... och hemma orkar de inte vänta. Det borde väl räcka med kvällsmat eller...? Lilly får ju ändå välling när hon lägger sig. Barnen kommer ju dö av undernäring. Jaja, det det väl sig kan jag tro.

Snön och isen regnar ju bort i vart fall, då är det lättare att köra vagnen. Det är ju bra!



Kommentarer
Postat av: 7-22

Vad grym du är! Du gör det du ska och tar ansvar för dina barn, det kan va självklart och vuxet..men du gör det såå bra vad man läser sig till. En inspiration för andra!

2012-02-23 @ 00:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0