Byrån från helvetet!

Men gud, ligger här vaken för barnen hostar (helvetes jävla skit, det ska ju vara friskt hos oss nu!!!) och grubblar på vad jag gjort egentligen. Jag har köpt kanske världens fulaste byrå! KOLLA....


Helt sjukt ful! Men jag tror det finns potential, till mycket! Självklart ska den vara till barnen (haha nu är det ett bar-skåp!?) och jag tror det kommer passa perfekt till barnens nya rum i den lägenheten jag förhoppningsvis får byta till. Men som sagt, den behöver ett ansiktslyft! Invändigt gör jag i ordning den själv, men utvändigt... jag funderar serisöt på att lämna in den på om-målning, eller sprayning... om det inte är allt för dyrt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0