Söndag, vilken besvikelse.

Då var det min barnvecka igen då. Fick ta över lite tidigare än planerat. Och ja, jag tänker gnälla. Carls oansvariga vis drabbar ännu en gång mig och barnen, även andra! Man blir bara så trött att en som snart är 30 år inte lär sig. Så tröttsamt att vara en jättebebis mamma.

Jaja, jag får väl bara se det som en bonus att jag får umgås med mina fina små gryn en solig dag som denna. Nu ska jag passa på att städa (suck) medan de sover, sedan blir det ut och leka och om Carl hittar sig själv snart så kanske jag hinner kolla en en lägenhet idag.


Kommentarer
Postat av: AgnethaF.

Måste vara mer praktiskt att bo ihop ;-)...jobbig sits dock! Kram

2012-03-11 @ 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0