Allt tar sin tid och har sin plats

Jag försöker förbereda mig så mycket som möjligt inför flytten. Jag orkar inte stressa ihop allt sen liksom. Det verkar ju vara Carl som får boende först vilket innebär att jag kommer stå utan, vilket i sin tur innebär att jag inte har någonstans att ha mina saker.

Men så kom jag på det, mamma och pappas vind står nästan tom efter att de fick ett släng allt vi inte använt på "15 år typ" ryck. Perfekt!

Idag har jag och mamma rensat upp deras vind och ställt iordning alla deras saker. Nu kommer jag få plats med det mesta tror jag nog (måste bara få bort två lass skräp som vi fick ihop). Annars kanske jag kan ta liiite i Carls kommande källare...

Imorgon ska jag rensa mitt källarföråd, så att jag och Carl kan slänga skräp på torsdag. Skönt att få saker och ting gjorda även om det tar sin tid, sin tråkiga tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0