Jobb och fynd

Ännu en dag som gått. Från kl 10 till typ 1 satt jag och ringde runt till diverse ställen, såsom CSN, Högskolan, Försäkringskassan med mera...
Vilken tid det tar! Satt i 27minuters kö för att komma fram till en tant på försäkringskassan som ändå inte kunde hjälpa mig...skitkärring!
Jaja! Jag har i alla fall fått klart med skolan att jag får fortsätta min utbildning fast jag ligger liiite efter! WOHO åt det! Skulle inte skolan godkänna så hade jag inte fått CSN och utan CSN inga pengar, inga pengar ja.... ni förstår!
Efter allt ringeri gick jag till Nelly (Nelly.com) för att jobba, ganska mycket att göra nu när alla höstkläder kommer och blir fotade, allt ska ju upp på sidan så fort som möjligt! Förresten så har Nelly lagerutförsäljning och fyller på med nya kläder varje dag till priser som är så sjukt låga så alla har råd att shoppa snygga märkeskläder! Själv så shoppade jag för 890 pengar idag, 1 jacka och 2 klänningar till mig + 2 t-shirts, 1 kofta och 1 jacka till Carl! fattar ni BILLIGT!!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Madde

men herregud anki! såg precis på bdb att du har en bebbe ^^ hur kul som helst! :D hur känns det?

2008-08-27 @ 15:24:25
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0