Sommarfötter

Ja, snart är det ju sommar, då går man i sandaler och visar sina snygga sommarfötter (snygga sommarfötter = mjuka solbruna fötter med fina naglar, helst målade, fransk manikyr tycker jag är snyggast!). 
Det blir kanske lite svårt det där med snygga sommarfötter, för just nu är mina fötter VRAK! (om du fötter kan vara det...??) Spruckna hälar, tappade/klämda tånaglar och vabrutna naglar...inte det snyggaste! Så ser mina fötter ut nu, SE BARA!


Snyggt eller? Knappast! filafilafila, smörjasmörjasmörja och...något annat? Bra tips på fotvård önskas!

Kommentarer
Postat av: cicci

smörj in fötterna rikligt med helosan salva eller nån annan fet salva, dra på en liten plastpåse (2L) på varje fot och sen på med sockarna....sov med detta under natten och du ska se att dina fötter både mår bra och ser bra ut efter detta =)

2009-04-24 @ 07:29:56
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com
Postat av: Maddde

kanske låter lite konstigt, men jag har hört att det är bra för fötterna att låta dom bada i olivolja... då häller man alltså i olivoljan i påsar och trär sen i fötterna, sen ska dom nog bli finfina! :)

2009-04-29 @ 12:31:52
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0