Åter i Oslo

Jag kan ju varna känsliga läsare innan ni börjar läsa detta inlägg, det kommer antagligen vara typ världslängst (eller inte). Jag ska försöka fatta mig kort.

Vi är i alla fall hemma från Sverige och åter i Norge. Vi åkte i söndags och hade sån tur så vi fick skjuts! Mycket sköt att slippa konka på packning hit och dit och bara kunna åka raka vägen hem!

Vad gjorde vi i Sverige då? Jag har ju bloggat lite undertiden jag varit där. Då jag inte bloggat har jag varit i Växjö och hälsat på min bästa ponny Cornelia och Tyras farbror + tant Jenny. Jag kände att jag lika gärna kunde passa på att åka dit när jag ändå var i Sverige, och Cornelia hade jag ju inte träffat sedan juli i år (ja, förutom när vi var ute lördagen innan). Det var helt klart värt det att åka dit, på många vis! Att få umgås, mysa och prata med sin bästa vän är något jag saknat massor, och att sedan få shoppa lite med någon som man tycker om och ger en lite respons är ju inte heller helt fel! Snacka om att jag saknar min ponny alltså, nu har jag fått mig en dos till, jul i alla fall.

I Växjö kan man minnsan fynda! Jag köpte 3 Kativg plagg i en butik och alla var det ½ priset på! ÅÅÅH, jag verkligen älskar Katvit. Det är ett märke som passar Tyra perfekt. En klänning, leggins och en bodysuit blev det. Bodysuiten får hon i juklapp! Jag har även inhandlat 2 andra juklappar, så nu är det bara 8 kvar...eller 10! ÅH, det är ju typ alla! Jaja, det får väl bli att inhandla resten här, och i mellandagarna till vissa.

Äh, jag vet inte vad jag ska skriva mer om Sverige vistelsen. Det var kul att träffa familjen för det var bara dem jag hann träffa som vanligt och att Tyra fick sin garderob uppdaterad med kläder som jag lagt undan och endel nyinköpta plagg.

Jag slänger in lite bilder också så får ni se själva lite vad vi syslat med.


ute och traskar i förstora skor med morfar och Sture


kattgalen tjej och sockätar tjej


full koncentration när man diskar

 
wow, Tyra stäcker sig efter mat! och gosa med farbror


campus är inget för Tyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0