Carl gjorde det

Igår gjorde Carl det jag länge velat göra, han köpte en overall till Tyra. En Polarn O. Pyret overall, den var sviiin dyr men så snygg! 895 pengar kostade den. Jag kan ju inte säga att jag är direkt ledesen eller besviken på overall valet...meeen jag ska faktiskt erkänna att nästan 1000 spänn känns lite mycket till en bebis speciellt i jultider när alla ska ha paket!

Men skit samma! Det får bara vara, hon har en ny overall som är skitsnygg och jättebra! Den är till och med lite för stor så hon kommer att kunna ha den HELA vitern och kanske ut på vårkanten också. Så nu packar vi ner SVEA overallen, den är för liten, tvärr! Det blir inte ens något finåk i stan med den längre. 

Imorgon ska vi ut och test gå i den nya overallen, hoppas hon inte grinar för mycket och bara sätter sig ner för att ta av sig skorna...


Bilden är väl kanske i minska laget...menmen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Vart har du köpt Svea overallen? Letar som en dåre efter en :) gott nytt år!

2014-12-28 @ 11:16:03
URL: http://emjay1.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0