hohoho, GodJul och allt det där.

Jag har bråttom, JÄTTE till och med. Massor med saker som skall göras och lite till, tiden bara rinner iväg, PUH!

Idag sticker i alla fall jag och Tyra till Göteborg och bosätter oss där under jul och nyårs helgen, Carl kommer på onsdag för han måste jobba.

Så detta blir i alla fall mitt sista inlägg tills...jag vet faktiskt inte. För jag har varken en bärbar dator eller en mobil man kan surfa med, och även om jag hade en  mobild man kan surfa med så vet jag inte hur man gör! Så jävla HiTech är jag!

Så jag får väl passa på att önska alla en god jul och gott nytt år till vi ses och hörs nästa gång!

Puss och hej leverpaster!




hejdååå bloggen på ett tag!


Kommentarer
Postat av: Annie

God jul!

Ha det så bra i Göteborg! :D

2009-12-21 @ 13:48:46
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0