Utmanad

Jag har blivit utmanad av Madde. Man ska visst skriva 8 saker som ingen visste om en tidigare! Jag kan tyvärr inte garantera att alla inte vet de sakerna jag skriver men jag försöker!

1. Jag smygäter ENORMT mycket sötsaker (och fortfarande kan jag inte fatta varför jag är en tjockis)
2. Jag petar i näsan, JÄTTEMYCKET! (hårda busar är roligt)
3. Jag mimar och sjunger till låtarna på min MP3 när jag är ute och går (undrar vad folk tycker om en ylande tjej med barnvagn, galen varning på det nästan)
4. Jag tycker att Våra bästa år är bra, man kan se på det vart annat år men ändå hänga med! Inte alla serier som har den garantin, haha!
5.  Jag blir sur på Carl när han har ätit och inte jag...
6. Jag älskar att duscha länge, en kort dusch för mig är på ca 20 min (hus är nog inget för mig
7. Jag har smakat på bröstmjök (man måste!)
8. Jag är (nog) avundsjuk på alla jäkla brudar som kan köpa sina garderober fulla med snygga nya kläder medan jag sitter i mina gamla trasor!

sådär!

När man avklarat sin utmaning ska man visst utmana 8 andra bloggare, jag utmanar;
(inte allt för allvarligt kanske)

Carl
Anna
Sanne
Lina 
Sara
Marina
Jenny
Therese

Kommentarer
Postat av: Blackwinged/Jenny

Våra bästa år är ju skitbra! Har jag följt i över 10 år :)

2009-02-09 @ 21:23:34
URL: http://blackwinged.bloggspace.se/
Postat av: Theresé

orkar inte bli utmanad! Men tack för att du tänkte på mig ;))

2009-02-13 @ 14:50:20
URL: http://theresesievanen.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja kommer inte på nåt som ingen vet om mig förutom sånt man absolut inte säger, haha. hoppar den utmaningen. var det gott med bröstmjölk? :)

2009-02-17 @ 08:35:46
URL: http://pajron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0