10, 9 dagar kvar


citroner, sirap, cayenn och vatten, vindruor till Tyra


Ja, då börjades det idag med detoxen/dieten! Känndes till en början bra tills jag insåg hur mycket jag skulle vilja tugga på något. 

Drinken är faktiskt god, tycker jag nu i alla fall men det är ju bara första dagen. Men ärligt så tror jag att jag skulle kunna bli sugen på den efter åt också, riktigt spännande smak! Iskall med sprit och isbitar hade nog funkat på sommaren eller på kvällen uppvärmd när det är viter och kallt när man behöver något starkt som värmer. Driken får MVG av mig i smak!
I Mättnad får den inte så mycket MVG...snarare G-, ja fast samtidigt så är det BARA första dagen och magen är ju van vid att det trillar i något i kistan som mättar!

Jag tycker att första dagen gått bra, jag bävar lite inför dag 3 då man ska dricka saltvatten...Det kommer visst hända grejer då som gör att man INTE ska vista ute...eller man bör snarare vara hemma för att slippa göra som djuren i naturen, bajsa ute alltså!

Näe, gott folk! Nu ska jag avnjuta mina sista 5 dl i soffan till TopModel!




  
här dricks det, Tyra fick en egen flaska hon blev så avis på min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0