Den stora flytten

Nu är det klart! Vi har flyttat och bor nu mera i Oslo, eller 10 min med T-banan utanför på ett ställe som heter Höyenhall...eller Maglerud, jag vet faktiskt inte...mittemellan kanske?

Området är i alla fall jättemysigt, lägenheten skitsnygg/mysig och alldeles lagom (förutom köket då som är påtok för litet...fast det funkar). Det mesta är faktikt perfekt just nu, Tyra har ett eget rum som hon sover i mestadels av natten, hon äter bara 2 ggr, en gång vid 1 och en gång vid 4, det köper jag!. Vi har ett eget sovrum. Toaletten är jättestor. Diskmaskin! (det ordet behöver inte förklaras, för det är tillräckligt perfekt som det är). Vi har som tidigare nämnt en egen liten uteplats där jag och Tyra fikat 2 ggr redan. Det är jättelungt och tyst, och ja...SÅBRA helt enkelt.

Vi har till och med nästan fått iordning på allt i lägenheten, det är bara såpill kvar. Som att fixa sängben, slänga flyttkartonger, kläom Tyras fotölj och köpa en matta till Tyras rum, sedan är vi BOX som Carl hade sagt.

Slänger in några bilder också, bara för bilder i bloggar är kul! Nu ska jag tömma DISKMASKINEN (!!!) och hänga upp tvätt, sedan bilr det True Blood och nugatti smörgåsar.

Tjing för nu!

  

   
1) i lägenheten i Borås 2) Nya lägenheten för en vecka sedan, flyttstök!  

 
Weeei! äntligen får jag vara med min spik!
(carl är lagom road av att jag beter mig som en 5 åring och retas med kameran)


Kommentarer
Postat av: teddina

roligt att allt går bra där borta :)

2009-09-24 @ 18:00:21
URL: http://worldofteddi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0