Vi leker vidare min gaphals och jag

Idag blev inte som planerat, inte än i all fall. Det var meningen att Carl skulle vara ledig idag, men icke! En pinpong på hans jobb festade till klockan 9 i morse och låg fortfarande och sov 40 minuter efter hans pass börjat. Det är där Carl kommer in i bilden och får åka in istället, surt tycker jag och han, men mest surt är det för Tyra som missa ännu en dag med sin pappa.

Vi som skulle ätit köttbullar, potatis och brunsås idag. Carl vill ha lingon till. Men nu får väl jag äta makrill i tomat med grönsaker som vanligt...

Hoppas att pingong vaknar snart och tar sitt ansvar och jobbar så Carl får in lediga dag. I och för sig skulle Carl få ledigt tisdag istället men ÄNDÅ! Vi som skulle mysa och fixa iordning det sista i lägenheten idag.

Nej, nu sitter Tyra och gapar på mig i sängen, det betyder att hon tröttnat på att leka själv och att vi ska leka tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0