Ikea nästa?

Skulle vilja åka till IKEA snarast och inhandla dessa till Tyra;

Fast i så fall köper jag 4 st. Dem kostar 40 pengar styck, alltså blir det 160 spänn! 160 spänn för ordning och reda tycker jag är billigt! 160 spänn för inga träflisor och "hemma gjorda tandpetare" tycker jag är billigt! 160 spänn är helt enkelt jävligt billigt för något mycket användbart! Frågan är bara hur tar jag mig till IKEA i Oslo själv? Finns det IKEAbussar tro? Hmf, detta ska jag forska i snarast, för dessa måste hem till oss illa kvickt!


Kommentarer
Postat av: Emil & Hanna

står med info på ikea.no. försökte skicka linken men fick inte limma in den här :-p säg till om du vill ha sällskap :-)

2010-04-20 @ 21:45:20
Postat av: Johanna

Yep! Det går gratis Ikea-bussar från Prinsens gate- som ligger ett stankast från Oslo S, finns ju två Ikea, så det går två bussar i timman ut. Jag kan gärna följa med någon dag :)

2010-04-21 @ 10:04:33
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0