Glatt var det här!

Vilken bra dag det blev idag!

Min tandsten är borta, jag har inga hål, Tyra har haft det jättebra på förskolan (inga tårar eller gnäll utan en glad och skrattig tjej), jag har sluppit att gå så där massor som jag fasade över, har fått "barnpassning" heladagen och tvättmaskinen är äntligen instalerad! Ja men just, jag slipper vara ensam ikväll för min lillebror är här.
Det kan ju tyckas att jag är otrevlig som sitter vid datorn när han är här, men han vill kolla Family Guy och det vill inte jag.

Jag hoppas på att dagen blir lika bra imorgon för Tyra på förskolan. Det känns lite bättre att veta att hon faktiskt har kul och inte är ledsen.

Nu ska jag göra iordning lite naccos och dipp till mig och min kära lillebror innan det är läggdags för oss båda!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0