Lördagsmorgon

Det blev lite sent igår vill jag lova. Inte för ens vid 2 var jag i sängen och det är 4 timmar senare än vanligt! Konstigt nog jänner jag mig jätteutvilad efter bara 4 timmars sömn och 30 min snozgos, skönt!

Jag är ju så smart, glömde ta med mig välling till Tyra (hon äter det bara till frukost nu mera). Smart drag eller, inte så kanske. Tyra var i alla fall såpass hungrig efter natten så att hon klippte i sig en skål yoghurt så det går ingen nöd på henne i alla fall.

Nu ska vi mysa vidare i soffan med morgon bolibomp tills Anne vaknar vilket nog inte blir på länge, hon sover med öronproppar och hör säkert inget av Tyras sjungande och ylande.  



godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0